»
"Sunt român si ca român ma socot buricul pamantului. Ca daca n-as fi român n-as fi nimic. Nu ma pot imagina francez, englez, german, adica nu pot extrapola substanta spiritului meu la alt neam. Sunt român prin vocatie, ca altfel nu pot sa ies. Tot ceea ce gandesc devine românesc!"

sâmbătă, 8 decembrie 2007

"In lipsa mea" - Smiley cu Uzzy

Un zvon care a devenit realitate. O colaborare care a surprins pe foarte multi, placut sau mai putin placut. Eu si colegul meu Alex ne-am bucurat foarte mult cand am aflat de colaborare, pentru ca "uite ma ca sa poate face si la noi". Din nefericire am citit si mesaje ale unor oameni carora nu le place ideea acestei colaborari, acestea fiind mai numeroase in randul fanilor BUG MAFIA. Eu cred ca astfel de colaborari fac numai bine muzicii romanesti si cred ca multi artisti din romania isi doresc astfel de colaborari.Voi ce credeti? Bravo Smiley, bravo Uzzy!

0 comentarii: