»
"Sunt român si ca român ma socot buricul pamantului. Ca daca n-as fi român n-as fi nimic. Nu ma pot imagina francez, englez, german, adica nu pot extrapola substanta spiritului meu la alt neam. Sunt român prin vocatie, ca altfel nu pot sa ies. Tot ceea ce gandesc devine românesc!"

joi, 6 decembrie 2007

Vrei sa lucrezi intr-un studio audio?

Nu pot sa-ti ofer un studio insa sfaturi pe care si eu le-am primit cand aveam nevoie pot sa-ti ofer. Poate ca deja lucrezi acasa pe un calculator pe care ai instalat sound forge si fruity loops (si acum le mai folosim). Nu stii sa continui ceva sau nu poti finaliza? intreaba-ma aici orice e legat de lucru in studio, creatie, software, hardware!

4 comentarii:

ed_ spunea...

Buna
Am un prieten care compune muzica. Dar nu are bani ca sa mearga la un studio sa isi inregistreze melodiile. Vrea sa inceapa cu inregistrarea melodiilor pe calculator, dar prin microfon calitatea inregistrarii nu e prea grozava. Are chitara electrica, statie... cred ca exista o modalitate de a le conecta la calculator pentru ca .. semnalul.. parca asa se zice, sa aiba calitate mai buna.
Poti sa imi dai ceva sfaturi, ce trebuie facut? Prietenul meu nu are Internet, dar i-am promis ca il ajut, daca aflu ceva.
Multumim.

Pachulo spunea...

Salut! Solutii exista. Important e ca prietenul tau are minimul necesar pt a putea inregistra. Din cate am inteles eu, el vrea sa inregistreze piese la chitara. Poate sa introduca jack-ul de la chitara in placa de sunet in locul microfonului si trebuie sa mearga. Asta e cea mai rapida solutie, insa importanta e placa de sunet. Daca PC-ul e unul destul de puternic, recomand programele Cubase sau Nuendo (e acelasi lucru in principiu) cu care poate sa creeze track-uri audio si sa inregistrexe chitara. Daca nu detine un procesor de efecte hardware, atunci poate sa instaleze plugin-uri pt programele de mai sus, Cubase sau Nuendo, de ex. Guitar Rig.
Daca observa ca in timp ce canta, sunetul e intarziat (latenta) asta e din cauza placii de sunet care nu are driver ASIO. Si asta se poate rezolva cu un programel ASIO4ALL si latenta dispare. Sper ca ti-am fost de folos. Daca apar alte probleme nu ezita sa-mi scrii!

bebe's spunea...

salut...deci: eu fac beat-uri cu fls 7 ...ce nu stiu e cum pot inregistra voce pe beat cu fruity loops..si la o calitate mai buna..

Pachulo spunea...

Salut bebe's! Cea mai buna varianta e sa dai export la ce ai lucrat in fruity loops si sa importi wav-ul in Cubase sau Nuendo si sa inregistrezi vocea acolo!